Kursas skirtas IT vadovams, specialistams, profesionalams ir visiems, norintiems įgyti, išplėsti ar atnaujinti IT paslaugų procesų diegimo, valdymo ir optimizavimo bazines žinias pagal ITIL v4 metodologiją, taip pat siekiantiems įgyti ITIL v4 Foundation sertifikaciją. Dalyviams privalomų reikalavimų nėra, tik rekomenduojama turėti darbo patirtį IT paslaugų teikimo srityje.
Kurso nauda:
-
Dalyviai susipažins su ITIL V4 terminologija, struktūra bei pagrindiniais IT paslaugų valdymo procesais ir principais.
-
Įgis naujų IT vadybos ir darbo veiklos organizavimo žinių bei įgūdžių.
-
Įgis žinių, reikalingų sėkmingam egzamino Foundation Certificate in IT Service Management išlaikymui.
- Įvadas
- Paslaugų valdymas – teorijos pritaikymas praktikoje
- Paslaugų gyvavimo ciklas
- Bendrosios koncepcijos ir apibrėžimai
- Pagrindiniai principai ir modeliai
- Procesai
- Paslaugų teikimo strategija (Service Strategy)
- Paslaugų projektavimas (Service Design)
- Paslaugų įvedimas/keitimas (Service Transition)
- Paslaugų vykdymas (Service Operation)
- Nuolatinis paslaugų gerinimas (Continual Service Improvement)
- Funkcijos
- Paslaugų tarnyba (Service Desk)
- IT eksplotacijos valdymas (IT Operations Management)
- Programinės įrangos valdymas (Application Management)
- Techninis valdymas (Technical Management)
- Rolės ir atsakomybės, RACI modelis
- Technologijos ir architektūra
Praktinės užduotys padedančios suvokti ir įsisavinti teorinę medžiagą sudarys apie 30% kurso.
Pradžios data | Trukmė, d. | Kurso pavadinimas | Egzaminas | Kaina, € | Statusas |
2022-05-16 | 3 | ITIL v4 paslaugų valdymo pagrindai (atvira grupė - LT) | neįskaičiuotas | 780 | Organizuojamas |
Užklausti | 3 | ITIL v4 paslaugų valdymo pagrindai (nuotolinė klasė - EN) | neįskaičiuotas | 900 | Organizuojamas |