ITIL V3 paslaugų valdymo pagrindai

Kursas skirtas IT vadovams, specialistams, profesionalams ir visiems, norintiems įgyti, išplėsti ar atnaujinti IT paslaugų procesų diegimo, valdymo ir optimizavimo bazines žinias pagal ITIL v3 metodologiją, taip pat  siekiantiems įgyti  ITIL v3 Foundation sertifikaciją. Dalyviams privalomų reikalavimų nėra, tik rekomenduojama turėti  darbo patirtį IT paslaugų teikimo srityje.

Kurso nauda:

  • Dalyviai susipažins su ITIL V3 terminologija, struktūra bei pagrindiniais IT paslaugų  valdymo procesais ir principais.
  • Įgis naujų IT vadybos ir darbo veiklos organizavimo žinių bei įgūdžių.
  • Įgis žinių, reikalingų sėkmingam  egzamino Foundation Certificate in IT Service Management išlaikymui.

Kurso turinys

  • Įvadas
  • Paslaugų valdymas – teorijos pritaikymas praktikoje
  • Paslaugų gyvavimo ciklas
  • Bendrosios koncepcijos ir apibrėžimai
  • Pagrindiniai principai ir modeliai
  • Procesai
    • Paslaugų teikimo strategija (Service Strategy)
    • Paslaugų projektavimas (Service Design)
    • Paslaugų įvedimas/keitimas (Service Transition)
    • Paslaugų vykdymas (Service Operation)
    • Nuolatinis paslaugų gerinimas (Continual Service Improvement)
  • Funkcijos
    • Paslaugų tarnyba (Service Desk)
    • IT eksplotacijos valdymas (IT Operations Management)
    • Programinės įrangos valdymas (Application Management)
    • Techninis valdymas (Technical Management)
  • Rolės ir atsakomybės, RACI modelis
  • Technologijos ir architektūra

Praktinės užduotys padedančios suvokti ir įsisavinti teorinę medžiagą sudarys apie 30% kurso.

Auditoriniai mokymai vyksta Vilniuje, UAB “DATA MINER” patalpose adresu Laisvės pr. 125. Į mokymų kainą įtraukiama oficiali mokymosi medžiaga, kursui reikalinga įranga, dėstytojo darbas, kavos pertraukos ir pietūs. 

Pradžios data Trukmė, d. Kurso pavadinimas Kaina, € Statusas
2018.09.24 3 ITIL v3 paslaugų valdymo pagrindai 780
2018.10.18 2 Achieving ITIL Practitioner Certification 840

Nuotoliniai mokymai vykdomi bendradarbiaujant su UK kompanija QA naudojant konferencinį ryšį. Dalyviai jungiasi į kursą iš savo darbo vietos, komunikuoja su dėstytoju realiame laike, kaip ir auditorinių mokymų dalyviai, atlieka praktines užduotis. Mokymai  vyksta anglų kalba. Turėdami partnerio nuolaidą savo klientams nuotolinius mokymus siūlome žemesnėmis kainomis nei nurodyta standartiniame QA kainyne. Išsamiau apie nuotolinių mokymų formatą galite sužinoti čia.

Nuotolinio kurso pavadinimas Kaina, € Rinktis datą
ITIL® Foundation Certificate with Exam in IT Service Management 1040 Attend From Anywhere
ITIL® Practitioner - Fast Track 840 Attend From Anywhere