ITIL 4 paslaugų valdymo pagrindai (atvira grupė – LT)

Kursas skirtas IT vadovams, specialistams, profesionalams ir visiems, norintiems įgyti, išplėsti ar atnaujinti IT paslaugų procesų diegimo, valdymo ir optimizavimo bazines žinias pagal ITIL v4 metodologiją, taip pat  siekiantiems įgyti  ITIL v4 Foundation sertifikaciją. Dalyviams privalomų reikalavimų nėra, tik rekomenduojama turėti  darbo patirtį IT paslaugų teikimo srityje.

Kurso nauda:

  • Dalyviai susipažins su ITIL V4 terminologija, struktūra bei pagrindiniais IT paslaugų  valdymo procesais ir principais.
  • Įgis naujų IT vadybos ir darbo veiklos organizavimo žinių bei įgūdžių.
  • Įgis žinių, reikalingų sėkmingam  egzamino Foundation Certificate in IT Service Management išlaikymui.
  • Įvadas
  • Paslaugų valdymas – teorijos pritaikymas praktikoje
  • Paslaugų gyvavimo ciklas
  • Bendrosios koncepcijos ir apibrėžimai
  • Pagrindiniai principai ir modeliai
  • Procesai
    • Paslaugų teikimo strategija (Service Strategy)
    • Paslaugų projektavimas (Service Design)
    • Paslaugų įvedimas/keitimas (Service Transition)
    • Paslaugų vykdymas (Service Operation)
    • Nuolatinis paslaugų gerinimas (Continual Service Improvement)
  • Funkcijos
    • Paslaugų tarnyba (Service Desk)
    • IT eksplotacijos valdymas (IT Operations Management)
    • Programinės įrangos valdymas (Application Management)
    • Techninis valdymas (Technical Management)
  • Rolės ir atsakomybės, RACI modelis
  • Technologijos ir architektūra

Praktinės užduotys padedančios suvokti ir įsisavinti teorinę medžiagą sudarys apie 30% kurso.


Pradžios data Trukmė, d. Kurso pavadinimas Egzaminas Kaina, € Statusas
2020-10-26 3 ITIL v4 paslaugų valdymo pagrindai (atvira grupė - LT) neįskaičiuotas 559* Patvirtintas
Užklausti 3 ITIL v4 paslaugų valdymo pagrindai (nuotolinė klasė - EN) neįskaičiuotas 900 Organizuojamas